Presentation

Ja, jag får väl presentera mig. 
 
Mitt namn är Michelle, fyller 20 år om några månader, bor lite utanför Göteborg med min mor,styvfar och styvsyskon, samt våra 4 katter och två hundar. Ja okej, om man skall räkna med dom som endast är ute, så har vi 6 katter, ett jävla zoo helt enkelt! 
 
Jag kommer att börja studera till hösten, till undersköterska, jippie! Ehh, lite nervös kanske man kan vara! Men ändå fett taggad! Mina intressen annars är väl att måla, skissa lite, men även hår,och hudvård, smink och skönhet i allmänt. Det kommer även komma upp olika tips och tricks till er som vill lära er lite mer, eller helt enkelt bara är nyfikna! 
 
Nu känner jag att jag inte har något mer att skriva, men är det något ni undrar över, så är det väldigt uppskattat med en kommentar så svarar jag så fort jag kan! 
 
Puss&Kram 
Michelle
                        
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: