Aldrig

 
 
Det har gått år nu
men ändå känns det som att det var igår
samtalet som förändrade allting
chocken som kom inom mig som inte ville försvinna
den finns än idag
du är i mina tankar varje timme, varje minut, varje sekund
försöker tänka tillbaka till de lyckliga stunderna
men gör mig ännu mer förstörd inombords
det ändå jag vill är att få höra din röst igen
din röst
dina kramar och kärleksfulla omfamningar
men det kommer aldrig mer hända
aldrig
det ordet är ett starkt ord som kan sätta djupa spår
jag kommer aldrig att få höra din röst igen
jag kommer aldrig få vara med om dina kramar
aldrig
det ordet vill aldrig försvinna
men jag försöker ändå tänka positivt
att du finns där uppe någonstans
och vakar över mig och mamma
jag kommer aldrig att glömma dig
aldrig
 
 
Du är och kommer alltid att vara min fina ängel <3
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: