Fly away

Dagen har varit lugn, kom nyss hem från en tripp med mor min, gjorde några ärenden, och kollat på klänning till mamma, inget som föll henne i smaken dock. Hon skall ju gifta sig om en månad ungefär, och då är det speciella krav på klänning tydligen, suck.. Haha! Får se vad som händer imorgon, ta en tripp till min pojkvän kanske, och gosa med mina råttor, och killen såklart.
 
Har massa bilder på de små råttisarna, något ni skulle tycka vara kul att se? 
 
Nej, snart är det dags för middag här hemma, har gått en hel dag utan att äta något, mina matrutiner har blivit lika knasiga som mina sömnvanor har jag märkt. Hungern total försvinner vissa dagar, medans andra helt normal. Weird. Wellwell! 
 
Kommer komma upp lite fler inlägg ikväll hoppas jag, jag tänkte dela med mig lite av mina dikter jag har skrivit, har dock inte skrivit någon på länge, men de gamla kan jag dela med mig av. 
 
Puss&Kram 
Michelle
 
Bild på min ena hund. 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: