Right now

 
Förlåt för dålig uppdatering, men har inte känt för att blogga.. Kan berätta lite kortfattat vad som har hänt det senaste, haha inte mycket menmen. Jag gick och testade mig om jag kunde ge blod, och fick ett positivt svar, att jag fick, och har redan en tid den 21 september, nervös och glad tjej.se ! Sen har skolan börjat igen, nya kompisar, nytt kurssystem, och betygsgrader, lite mycket att ta in, men det verkar helt okej än så länge iallafall! 
 
Så nu skall jag försöka blogga lite mera, kanske inte 5-10 inlägg om dagen, men jag skall försöka mitt bästa, sen vill jag även tipsa om en sida som man kan köpa godis ifrån riktigt billigt! www.gotterian.se , där finns även snus, drickor, och godis så klart, så checka in den sidan, fick mitt paket idag med massa gott godis, haha! Så in med er till www.gotterian.se
 
Det finns även en annan sida, www.svensk-snus.se - billigt snus och www.modetime.se - billiga kläder med bra kvalitet och priser, så checka in där med vettja! 
 
Hörs snart! 
 
Puss&Kram
Michelle
 
 
Slänger in en bild på min råtta Dooleys också! 

Kommentarer
malin [fotoblogg]

kikar in och önskar dig en trevlig helg :) kram

2012-09-14 10:22:26
URL: http://mkarlstrom.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: