When the night comes, and the ghosts starting to talk

Jag har inte varit på mitt bästa humör både idag och igår. Känner mig allmänt nedstämd och trött, och har ingen lust eller ork till att göra något åt saken. Jag vet om att natten kommer bli sömnlös åter igen, med flera timmar av tvtittande, rökpauser och desperata försök till att sova. Det som gör mig sjukt frustrerad är just att det är så varierande med min sömn, ena natten sover jag som en stock, och sen nästa går det absolut inte alls att somna. Min hjärna skriker "sov" "sov" men kroppen vill bara inte bli så avslappnad för att sova. 
Och mina hjärnspöken är inte bättre dom heller. Gör absolut inte saken bättre. 
 
Nej usch vad jag känner mig bitter. 
 
Jag har även sett att många har hittat hit. Mer än vad jag trodde. Så min fråga till er! 
Är det något ni vill veta? Ska jag ha en frågestund inom dom kommande dagarna? 
 
Och även: 
 
Hur gamla är ni som hittat hit?
Vad vill ni läsa mer om? 
 
 
                                 Bjuder även på en bild på en av mina råttor! 
 
 

Puss&Kram 
Michelle
 
 

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: